In this world you tried

在這世界你嘗試著

Not leaving me alone behind

不要將我孤身一人地留下

There's no other way

沒有其他退路

I prayed to the Gods, let him stay

我祈求著諸神將他留下

 

The memories ease the pain inside

回憶緩解了內在的痛楚

Now I know why

現在我知道原因了

 

All of my memories keep you near

我所有的回憶將你留在我身邊不遠處

In silent moments, imagine you'd be here

在萬籟俱寂的片刻我想像著你就在這

All of my memories keep you near

我所有的回憶將你留在我身邊不遠處

Your silent whispers, silent tears

你無聲的耳語,無聲地淚

 

Made me promise I'd try

讓我承諾我會盡其所能地嘗試

To find my way back in this life

在此生努力找尋原路回去

I hope there is a way

我真希望有那麼一個方法

To give me a sign you're okay

能讓我知道你一切安好

 

Remind me again it's worth it all

再次提醒我這一切是值得的

So I can go home

所以我能安心地回家

All of my memories keep you near

我所有的回憶將你留在我身邊不遠處

In silent moments, imagine you'd be here

在萬籟俱寂的片刻我想像著你就在這

All of my memories keep you near

我所有的回憶將你留在我身邊不遠處

Your silent whispers, silent tears

你無聲的耳語,無聲地淚

 

Together in all these memories

在這些我們共同的回憶裡

I see your smile

我看見你的笑容

All the memories I hold dear

所有我那樣寶愛的回憶

Darling, you know I'll love you till the end of time

親愛的,你知道我愛你,直至時間盡頭

All of my memories keep you near

我所有的回憶將你留在我身邊不遠處

In silent moments, imagine you'd be here

在萬籟俱寂的片刻我想像著你就在這

All of my memories keep you near

我所有的回憶將你留在我身邊不遠處

Your silent whispers, silent tears

你無聲的耳語,無聲地淚


All of my memories

我所有的回憶

    全站熱搜









    離婚證人台北離婚證人新竹離婚證人彰化離婚證人高雄離婚見證人







    遺囑見證人結婚證人
    arrow
    arrow
      全站熱搜
      創作者介紹
      創作者 e3ceasar473 的頭像
      e3ceasar473

      東風壓倒西風